امام‌جمعه گناباد گفت: تکمیل جاده‌های مواصلاتی و از جمله ۲ بانده‌سازی آنها برای کاهش سوانح جاده‌ای و کاهش معضل تأمین آب شرب در این شهرستان مهم‌ترین مطالبات مردم بوده که رفع آن نیازمند توجه جدی مسئولان است.
کد خبر: ۹۵۷۷۸۴۷
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب امروز در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) اظهار کرد: باتوجه‌به استمرار معضل خشکسالی و کمبود بارش، تأمین آب از این شهرستان از مسائل بسیار مهم به شمار می‌رود که در صورت غفلت شاهد تشدید این معضل خواهیم بود.

 وی تصریح کرد: در تابستان سال جاری شهرستان گناباد با مشکلات زیادی در تأمین آب شرب مواجه شد که با مدیریت قوی فرماندار، بسیج امکانات و هم‌افزایی بین مسئولان تبعات این مشکل کاهش یافت، اما رفع اساسی این معضل نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است.

 خطیب جمعه گناباد ادامه داد: توسعه و تکمیل جاده‌ها از جمله گناباد به فردوس، گناباد به بجستان و همچنین ۲ بانده سازی جاده گناباد به قائن برای کاهش سوانح جاده‌ای از مطالبات مهم ساکنان این منطقه است.

 وی توسعه ساخت‌وساز نهضت ملی مسکن را یکی از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در شهرستان گناباد عنوان کرد و خواستار اختصاص اعتبار برای سرعت بخشی در تأمین تسهیلات موردنیاز متقاضیان این بخش شد.

 صادقی نسب با گرامیداشت دهه فجر و ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: با پیروزی این انقلاب کشور ما از شر رژیم ستم‌شاهی پهلوی، استکبار و استبداد و صهیونیست‌ها که منابع و ذخائر ایران را به غارت می‌بردند، راحت شد و در پرتو نظام جمهوری اسلامی شاهد توسعه و پیشرفت و ارائه خدمات همراه باعدالت در بخش‌های مختلف جامعه هستیم.

 وی ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن و واگذاری هزاران قطعه زمین به مردم، نهضت پل‌سازی و گازرسانی و آسفالت روستاها، برق‌رسانی و آبرسانی به مناطق روستایی دورافتاده گناباد و بهره‌برداری از فرودگاه این شهرستان از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها